död, eller i alla fall inte levande.

A, så känner jag. Det är riktigt riktgtig jobbigt på måndagar. Först är man sur och trött på morgonen då man går upp, sen är man lite gladare men inte mindre trött då man träffar sina fina vänner i skolan. Men efter "stormorgonsamlingen" är man lika sur och trött, och så fortsätter heela förmiddagen så, och efter maten, ja, då lever man inte riktigt. Tisdagen är inte fullt lika jobbig då man bara har en hemkunskapslektion på eftermiddagen...

Nu känner jag för att ta en lång promenad där ute. Det ser så grönt och friskt ut. Ändå orkar jag verkligen inte. Då slutar det alltid med att jag låter bli. Duktigt Desirée, duktigt.

Det här är min katt. Han är söt, och lite konstig

Kommentarer
Postat av: Ann

naaw, Pelle :)

Svar: Tack min fina tjejjjjjj! du är också snygg- och jag menar det! Sista sagan om ringen snart? Krya på dig! Puss



Ps. Vilken cool header du har skaffat dig! jättesnyggt!!

2010-05-18 @ 20:32:16
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Jenny

PELLE!!! Lever han än? han ser ju ut som ett monster!

2010-07-06 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0