Sommar

Det känns som att den här sommaren kommer att bli så som jag hoppades att den inte skulle bli. Ångest, konstiga känslor och tomhet. Är det vanligt att känna så? Att man vill göra massa saker som man inte orkar. Det känns som att man tappar greppet av alla kompisar. Det känns lite som att dag efter dag bara passerar men ingenting händer. Tills det tillsist blir höst igen. Och skolan börjar. Igen. Helt ärligt,  det kändes bättre den sista veckan i skolan då man såg fram emot sommarlovet. Nu när sommarlovet väl börjat så känns allt annurlunda. Det är nästan lite tragiskt.

Men frågar du mig om jag vill tillbaka till skolan igen, då säger jag nej tack!

Jag har beslutat att göra den här sommaren bra! Försöka ta vara på den. Och det ska jag också.

 

så fort det blir varmt igen

 


Kommentarer
Postat av: Troll

Jag saknar dig min fru... min fru..

I luff you!

2010-06-22 @ 14:06:30
Postat av: lovisa

DESSdessdess vi ska minsann träffas. När jag har kommit hem från spanien :)

2010-06-26 @ 01:59:37
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: HAHA tänkte faktiskt på dig när jag fick den! :D

2010-06-29 @ 16:13:59
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Troll

Jag vet, jag är 3 timmar och 33 min försen.

Jag är ingen bra fru, jag är bara hemma hela dagarna och tar hand om vårat enda barn som du bara har träffat en gång.

Jag ringer aldrig och inte tar jag bra hand om vår ekonomi heller. Nej, en bra fru är jag nog inte, men jag älskar, saknar och tänker på dig!

Vi måste ha vår smekmånad snart!

(min mobil är dock död och därför vet jag inte riktigt hur jag ska få tag på dig..)

Grattis älskling!

2010-07-01 @ 02:50:58
Postat av: ronja

hej dessan. Vilken fin blogg. :D

2010-07-03 @ 10:26:39
URL: http://fotto-bloggen.blogspot.com
Postat av: Ann

HEJ DESS!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2010-07-05 @ 14:14:41
URL: http://workingwithwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0