Drömjobb i mina händer!

Igår fick jag ett ryck. Jag hade legat i sängen och latat mig framför tv:n länge, och fem i fem bestämmde jag mig. Jag skulle åka in till kungsmässan för att köpa det nya expansionspaketet till sims 3. Bussen gick tre minuter över fem, så ja... det blev lite brottom. Men i all hast fick jag använda mammas påfyllda västtrafiksskort och så fick jag låna två hundralappar av rickard. Själv hade jag bara 150kr i sedlar... och en massa dumma småmynt liggandes i min gt-väska, men det går ju inte komma och betala ett spel för 350 kr med enkronor och femmor..
I alla fall. Nästan helt nyvaken sprang jag mot busstationen. Och jag hann! Typiskt mig att göra allt så dramatiskt för mig själv...

Jag gick in i Siba-butiken i kungsmässan där jag för nästan exakt ett år sedan köpte the sims 3. Han i kassan var trevlig. När jag frågade efter spelet så sa hann "åh, det där känner jag igen. Det har väl nästan precis kommit ut nu?" Och ja, jag köpte det en dag efter realise... det slår rekordet från förra året då jag köpte the sims 3 tre dagar efter realise.
Sedan frågade han såklart hur gammal jag var. Spelet är ju trots allt från 12 år och uppåt, så han blev väl tvungen att försäkra sig..  ag ser ju inte direkt ut som 14 enligt främlingar.

MEN NU! NU HAR JAG SPELET PÅ MIN DATOR. Just precis, det är på just nu. Jag har bara minimerat det sådär som man kan göra om man är riktigt cool. Jag är glad. Ingen kan ta det ifrån mig nu! Har verkligen längtat.

Okej. Jag tror inte att någon tyckte det här var så värst intressant att veta. Jag är ju besatt. Men därför kan man avsluta inlägget med några bilder så kan jag vara tyst från och med nu.





Kommentarer
Postat av: Ann

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Vad kul vännen!!

2010-06-06 @ 18:13:12
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: det växer ut igen.. <3

2010-06-10 @ 17:11:16
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0