jag-lever-inlägg

Nej, bloggare kan man inte riktigt kalla mig. Inte för tillfället. Det är så typsikt mig att gå in och ur mina bloggperioder. Jag kan ärligt säga att jag tycker att det känns bara helt meningslöst för mig just nu - att blogga alltså. Jag har inget jag känner att jag behöver skriva. Dock har jag faktiskt försökt några gånger, men någonting har gått fel varje gång. T.ex. så stängdes min dator av en gång när jag flitigt började skriva ett inlägg. (Min dator brukar stänga av sig själv nuförtiden!) En annan gång gick det inte att ladda upp en bild. Och ja... sånt ÄR ju fakriskt frustrerande. Så det slutar med att jag ger upp helt enkelt.

Och nu har jag ingen ork att komma på någonting som är betydelsefullt nog att skriva på bloggen,
så det får blir när det blir.

Sommarlov! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

desirée jag tror inte vi har förlorat det där med att vara läskigt lika ibland. Gissa vems dator som stänger av sig lite då och då, bara sådär? :)

saknar dig förresten, fina du.

puss

2010-07-21 @ 19:51:10
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: alice

desiréeeeeeeeeee,jag saknar dig!!

2010-07-25 @ 10:03:27
URL: http://mymindlikeanocean.blogg.se/
Postat av: Ann

ischy, vad dåliga vi har varit på att träffas i sommar! Stackars dig och din dator... har ni spelat klart MONKEY ISLAND? :D

Svar: vaddå? helt plötsligt? nejnej, det har alltid varit en utav mina favoritdisneyfilmer. Jag har alltid velat ha den på dvd, och när jag såg den i en filmbutik i kungsbacka blev jag överlycklig! Sen har jag även insett att Aladdin är underbart bra, och den har även blivit en utav mina favoritdisneyfilmer. Den älskar jag supermycket.

2010-07-29 @ 11:22:36
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: nej precis, vem har gett den tillåtelse till det?! Ja, träffas snart måste vi göra <3

2010-08-01 @ 23:55:04
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Ann

Nej vet du lilla Dessis, nu var det nästan 2 månader sen du skrev sist. Jag är inte så säker på att du lever längre. Vi måste bestämma träff för att fota lilla Angie! wii!

2010-09-18 @ 20:49:49
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Ann

Nämen, hihi, det var allt lite lustigt att gå in och skriva här lite fint. Någon gång i framtiden (när det nu blir...) kommer du gå in här och hitta lite fina små kommentarer från mig. hoho. Lustigt, jag vet.

Så:

idag är det ONSDAG och det regnade ute. idag hade jag TYSKA. du hade FRANSKA. Du och jag konstaterade att vi måste skriva på våra NOVELLER. detta var väldigt VIKTIGT att skriva tyckte jag. med STORA bokstäver. så du VET. På RIKTIGT. Så du är alldeles SÄKER. NÅVÄL.

VET DU VAD JAG MÄRKTE NU!!!!!!!!!! :O :O :O

WOW! detta är fantastiskt!!!! drumroll...... idag var det EXAKT 3 månader sen du skrev detta inlägget! WOHOOO! epic! like yeaaaaaaaaah.

Gå in här och se denna kommentaren snart. Men tro mig- det kommer fler. mwahahaha!

2010-10-20 @ 21:14:45
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Ann

Då var det dags för nästa. Du har ännu inte sett min föregående kommentar, eftersom då skulle du på något vis sagt det till mig.

nåväl.

Idag är det också ONSDAG, precis som förra gången jag skrev. Idag är jag hemma, har varit sjuk i en vecka nu. Du praoarrrrrrr på LIDL och det tycker jag är AWESOME! Jag sitter och lyssnar på spotify, på The Used och på deras låt Pretty Handsome Awkward. Minnen i massor får jag! och sånt är EPIC!

jag tror detta räcker för denna gången, men jag vill bara avsluta genom att säga ett par väl valda ord:



Dumbom! Lipsill! Stolle! Tokskalle! Tack ska ni ha!

2010-11-10 @ 09:01:16
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Ann(prince charming)

Hej vän!

då var det dags, ännu en gång.

Så håll hårt i hatten! för här blåser det minsann.

Klockan är 22:34, iallafall just NU, en söndagskväll såhär före måndag. Jag gör inte så mycket just nu, det är jättemörkt ute, och det enda som hörs är fläkten från datorn(ja, jag skriver med laptopen..) och ljudet från de knastrande tangenterna(låter det inte som om de går sönder när man skriver så, "knastrande"?)... och lite slamrande ljud från badrummet, tror Fredrik bygger om därinne.

SKÄMT ÅSIDO!



Du kallar detta inlägget för "Jag-lever-inläg", men jag är inte så säker på den saken. Du får ta och kontakta mig snarast, annars blir jag ju orolig!

På tal om O- roligt är det inte så roligt att jag har prov imorgon. Fysik. Blää. Och jag har två redovisningar. Och två genrep. Och en konsert, luciakonsert. Där jag ska spela gitarr och sjunga i luciakören- SPÄNNISCH!

Nej vet du, jag tror jag måste avrunda såhär. Eller, tja, SÅHÄR snarare. Man behöver ju sin skönhetssömn, särskilt såhär inför ett prov.

Jag håller mig uppdaterad! (bra att åtminstone NÅGON gör det...host.)

Yours Truly

Prince Charming.

nej vad säge jag, fel!

Ann.

2010-12-12 @ 22:40:42
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Ann

DAGS IGEN! wohoo!

Detta börjar bli roligt ju- tänk den dagen då du ser alla mina kommentarer. Hoho! lustigt kommer det allt bli!

Idag är det annandag jul. Dagen efter dagen efter dopparedagen. Granen står så grön och grann i vardagsrummet, och här är rusktigt kallt! Det må jag säga.

Jag gläds över julgemenskap och trevliga julklappar (som Juno-soundtracket! yay!!!) , och skolan börjar inte på länge. Lycklig är jag också, eftersom ett visst hembesök kommer ske imorgon.

Snart är det år 2011! fattar du!? det är coolt detta. (som jag tänker varje nyt år)Jag kommer aldrig bli van vid att det är 2011 Det känns konstigt och ovant att säga. Men jag ska iallafall inte missa den 11-11-11 11:11 eller 9/10-11 12:13 Nejdu! Ett sånt ögonblick ska man ta vara på ett sånt tillfälle som den förstnämnda kommer bara kunna ske år 2011 och 2012. Epicness!

Dett blir nog avrundningen denna gången, inte så innehållsrikt, men det har väl ingen annan kommentar jag skrivit varit.

Julkramar till dig! (något i efterskott, antagligen, om din uppdatering än är såhär urusel. förlåt.)

Ann

2010-12-26 @ 13:52:19
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: Ann

Tjoho!

Denna gången var jag snabber på att skriva en ny kommentar, minsann, men jag tänkte att jag kanske skulle skriva något fint nu när det ändå är nytt år..!

2011

Det må jag säga! Spännande med nytt år, tycker du inte?

(fast, i och för sig, om du inte kollar kommentarerna snart hinner det ju gå långt på det nya året, och då är det väl säkert inte lika spännande...)

Det tycker jag iallafall!

Kanske ska man skriva om vad man gör och ska göra idag, eftersom du hemskt gärna vill veta och eftersom det är hemskt roligt det faktum att du inte sett några utav dessa kommentarerna som jag skrivit. Då kan man senare kolla tillbaka på dessa, och komma ihåg och säga "justja, det var DÅ som jag gjorde DET...!"

Så:

Just nu skriver jag detta, uppenbarligen, men egentligen tar jag en liten paus från mitt Age Of Kings-spelande. Superroligt är det ju! hade glömt bort hur awesome det var. Jag suger ju, såklart, men usch vad hemskt kul det är! Det roligaste är ju att spela på easiest och äga ut alla. Moahahah!

Senare i eftermiddag ska jag till Faster Anna-Lisa, och fika. Hon är egentligen inte min faster, utan min pappas faster, men alla kallar henne faster Anna-Lisa ändå... lustigt hur sånt fungerar, va?

Nåväl, när vi är där kommer vi säkert kolla i hennes fotoalbum, som hon nästan varje gång vi är där plockar fram för att vi ska titta. Hon kommer nog inte ihåg att vi någonsin sett dom. haha.

Precis för två sekunder sedan loggade jag in på Facebook för att se om något nytt hade hänt, och skåda: Paulina Palmberg sitter på bussen till Göteborg för att se Narnia 3!! (hihi, märkte du att det rimmade?)

Detta är en otrolig nyhet, och jag förvånas över att varken expressen eller aftonbladet har skrivit något om detta.

Skämt åsido.

Här kanske man ska avrunda, så att jag inte flummar iväg alldeles för mycket.

Du förstår, jag känner hur det bubblar i magen... haha!

En liten hälsning till dig (när i hela friden ska du ta och logga in för att se alla mina kommentarer?!?!?!) såhär i nyårstider (en traditionell sådan, men nåväl...)

GOTT NYTT ÅR!

och god forstättning kära du.

Ann

2011-01-04 @ 15:51:27
URL: http://workingwithwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0